Wednesday, July 3, 2013

don't start a diet that has an expiration date, focus on a lifestyle that will last forever..

Viimased kaks päeva on olnud väga töökad. Ladusime emaga puid riita ja homsest hakkan muru niitma. Kui ma täna hommikul silmad lahti tegin jooksin kohe välja, sest väljas paistis päike ja ma nii igatsesin päikest. Loodan, et homme muru niites on sama hea ilm, sest siis saan ma veel päikest võtta. Eile jooksin 4km, mis on tegelikult vähe, aga kuna mul jäi nädal aega jooksmist vahele siis ma lihtsalt ei jaksanud rohkem. Täna jooksin sama palju, käisin ujumas, sõitsin natuke rattaga, hüppasin hüppenööriga ja tegin kõhulihaseid ka. Kuigi ma olen natuke väsinud, on mul väga hea olla. (lisan pildi ka) Täpselt sama palju, kui ma panustan spordi tegemisele, tunnen ma end palju paremini. Tunnen isegi, et natuke kergem on hingata, ma olen enda üle uhke. Treenimine aitab end vormis hoida, aga see ei ole põhjus miks ma seda teen. Toon ühe näite: sa ostad endale telefoni ja kui see läheb katki siis sa viskad selle minema ja ostad uue, sa ei hakka seda ju parandama. Kui sa jääd haigeks siis sa ei saa enda keha ära
visata ja uut osta. Sa pead elama sellega elu lõpuni ja olgem ausalt - see on väga pikk aeg, nii et parem on end oma kehas hästi tunda. Tervislik elustiil on panustamine endasse. Ma olen sellele rohkem tähelepanu hakanud pöörama siis, kui ma sain teada, et mul on liigesed haiged. Ma tegin sporti iga päev ja kui sulle ühel päeval öeldakse et sa ei tohi teha seda, mis teeb sind õnnelikuks, mis oli iga su päeva kõige suurem osa ja mida sa ootasid kõige rohkem päeva jooksul, on valus. Alguses ma ei teinudki midagi, ma istusin kodus ja kui oli super päev jooksmiseks siis ma lihtsalt istusin rõdupeal ja unistasin sellest päevast, mil mulle öeldakse: "sa võid jälle trenni teha". Seda päeva ei ole tänaseni tulnud. Ma teen trenni läbi valude, sest kes teab, ma ei pruugigi kunagi terveks saada, ma ei ole ei kavatse terve elu ainult trenni tegemisest unistada. Ma ei ole allaandja ja mitte ükski haigus ei võida mind. Ma üritan teha kõike seda, mis teeb mind õnnelikuks, sest üks tark mees ütles mulle kunagi, et kui sa oled ise õnnelik, siis läheb kõik iseenesest korda. Ma tõesti loodan seda. Kui tulla tagasi tervisliku eluviisi juurde siis ma tegin ka trenni ja sõin ka korralikult. Isegi siis kui sa sööd väga tervislikult ja treenid regulaarselt, võib ka sind samasugune uudis tabada. Selliseid asju ei saa elus vältida ega ära hoida, aga kui sa teed iga päev natukene oma tervise heaks, ennetad sa kindlasti paljusi haigusi. Lõpetuseks ütlen veelkord, et vältige keemiat oma kosmeetikatoodetes, sööge tervislikult, tehke trenni ja olge õnnelikud, sest ainult siis saab ka lihtsatest asjadest rõõmu tunda :)





No comments:

Post a Comment