Tuesday, June 11, 2013

it pains me to continue, but it hurts much worse to stop

Ma ei ole selline inimene, kes ainult firmariideid ostaks aga viimaselajal on üks mu lemmikuks saanud nike. Jaanuaris soetasin endale karrimori jooksupüksid ja nike spordirinnahoidja. See viimane on lihtsalt super. See on väga mugav, masinpestav, Dri-FIT ja peaks kindlasti iga sporti tegeva tüdruku garderoobi  kuuluma. Ja mis kõigetähtsam - see teeb oma tööd väga hästi, ehk siis milleks spordirinnahoidja loodud on. Kuna mu praegused jooksutossud on oma aja ära elanud, on mulle jäänud silma ühed uued. Mulle meeldivad väga värvilised asjad. Ma ei tea miks, igatahes.. leidsin need tossud mis lähevad värvi poolest väga hästi kokku selle spordirinnahoidjaga, proovin need endale sünnipäevaks kinkida. 

Spordil on minu elus väga suur ja tähtis roll. Ja kui kuskile reisima minek on siis minu kohvrisse lendavad esimese asjana jooksutossud- ja riided (inimesed, kes mind ei tunne arvavad ilmselt, et kõigetähtsamad on meigiasjad ja sirgendaja). Kuna ma tegelikult spordiga enam üldse tegeleda ei tohi, siis ma räägin teile, miks ma seda edasi teen. Esiteks on see lihtsalt minu suur armastus. See on tervisele kasulik ja mis kõigetähtsam - hoiab meid vormis. Olen kindel, et ma pole ainuke kellele meeldib joosta ja oma muusikat kuulata ja omi mõtteid mõelda.. või ? Ja lõpetuseks tsiteerin meie presdenti Toomas Hendrik Ilvest, kes on öelnud, et sporditegemine on parim investeering tulevikku. Sööge tervislikult, jooge vett ja tehke palju trenni ja ärge unustage:

You are not hungry, you are bored, drink some water and learn the difference.



No comments:

Post a Comment