Thursday, June 27, 2013

that summer time drinks


Nonii, lõpuks leidsin aega natuke kirjutamiseks ka. Eile jõime oma hotelli ülemuse pojaga viinakokse ja vaatasime jalkat, kuigi tegelt oli tal tööaeg. Tasuta joogid on kella 22-ni, aga meile iga kell joogid tasuta :D V.I.P-ide värk. Täna aga olen siin baaris üksinda, et lõpuks ära kirjtada see postitus, mida ma juba 3 päeva olen teha üritanud. Oleme palju päikest võtnud ja vahemere vesi on super, soe ja rämedalt soolane. Üleeile rentisime auto ja läksime trippima. AUTORENT OLI AINULT 35€ ! Selle-eest on küte umbes 0.80€ kallim eestis, aga igatahes, me käisime kohas, mille nimi on Pamukalle. See on hästi suur kaltsiumist kivi, kust jookseb vesi alla. See asub 2.5km kõrgemal, mägedes, kui meie oleme. Meil siin Antalyas on päeval 38-39°C, aga seal oli mingi 42-45°C. Õnneks sai seal bikiinidega käia ja koguaeg vees olla. Seal oli hullult mõnus, isegi liigesed ei valutanud. Kusjuures olen hakanud mõtlema kolimise peale soojale maale, tunnen end siin normaalse inimesena, ilma valudeta. Tagasitulles olime kõik juba hullult väsinud, sest kõndimist oli sellise kuuma ilmaga nii palju. Sinna sõites käisime kuskil hotelli

retoranis söömas. Seal oli rootsi laud ja ma võtsin ainult makarone sest need nägid kõige normaalsemad välja ja kurgi-tomati salatit, sest see oli salatitest ainuke, mis ei olnud ära kuivanud. Tagasitulles läks meil rehv katki, sest kuskil käisid teetööd ja lambist kukkus kivi teepeale ja tegi rehvi katki :( Käisime veel söömas kuskil teeäärses restoranis, kus oli nii hea grill-liha (lisan pildi ka). See nägi juba nii hea välja, et selle pildi vaatamisest hakkab ila jooksma. Me olime nii näljased, et need taldikud olid tühjad 10 minutiga :D Sealsed töötajad olid väga sõbralikud ja lahedad. Mingi hetk me aind irnusime, sest iga väiksemgi asi tundus nii naljakas ja lõpuks sai Emily nii vihaseks meie peale, sest tema ei saanud aru, miks me naerame. Aa, me eksisime oma linnas mingi 10 korda vähemalt ära ka veel, aga muidu meie tavaline päev algab hommikusöögiga, siis randa ja ülejäänud aja võtame basseiniääres päikest ja ujume. Kõlab igavalt, aga siin ei pea vähemalt igal vabal hetkel päikest võtma, et pruuniks saada. Olen päikest võtnud 5 päeva ja ma olen sama pruun kui Eestis terve suvega :D Ütlen veel niipalju, et Lara Hadrianuse hotell on super ja peale! Mul on selline tunne, et see nädal aega siin süües annab mulle 5kg vähemalt juurde. Söögid on väga head, aga jookidega tuleb olla ettevaatlikum. Kui tavaliselt kannad 3 pudelit veini, siis siin ainult 4 pokaali, päris tõsiselt. Ma ei taha siit ära minna, kohe üldse mitte. Ma ei tea, kuna ma uuesti kirjutan, aga hetkel pean ma lõpetama, sest ma olen nii unine ja ma ei taha siia baarileti taha magama jääda, kiirustan nüüd musi kaissu. Lisan teile ühe hea laulu ka, päikest teile! :)


No comments:

Post a Comment