Wednesday, June 19, 2013

that moment when you have so much stuff to do that you decide to take a nap instead

Ma tean et ma ei ole vahepeal kirjutanud, aga enda vabanduseks ütlen, et mul oli vahepeal kahe tähtsa inimese sünnipäeva vaja tähistada. Nagu selle postituse pealkirigi ütleb, oli mul vahepeal nii palju tegemist, aga selle asemel, et midagi teha, lamasin ma 3 päeva voodis ja ei teinud mitte midagi.  Mõtlesin täna kirjutada kellestki, kelleta pole ma MINA. Kellestki, kes on mu elus väga tähtsal kohal juba väga pikka aega ja selleks on minu  suur-suur armastus - Maksim. Me oleme olnud koos 2 aastat 10 kuud ja 17 päeva. Me tülitseme koguaeg, ma isegi ei mäleta ühtegi korda kuna me ei oleks omavahel nääklenud :D Nagu kõik meie sõbradki ütlevad - me oleme nii naljakad ja me koguaeg ainult tülitseme, et nad ei saa aru kuidas me üldse koos saame olla. Mina arvan, et suhe kus pole mitte ühtegi tüli - ei ole õige suhe. Me ei tülitse vihaga, see on rohkem kiusamine. Me lihtsalt armastame üksteist kiusata. Kõige rohkem ajab teda närvi see, kui ma teda hommikuti hästi vara ülesse ajan, sest mul läheb uni ära ja noh - üksi on ju igav :D Öösiti läheb ta aga tõsiselt närvi, sest ma magan väga imelikult, toon teile mõned näited ka.
1) Ma ei maga teki all, sest minuarust on imelik teki all magamine.
2) Ma laiutan väga hullult, nagu, te ei kujuta ette, kui palju ruumi ma magamiseks vajan, ma olen nagu mutant.
3) Minujaoks ei eksisteeri sellist asja nagu jalad on ühes otsas, pea teises. Voodi on voodi ja ma magan seal igatpidi.
4) Mulle meeldib hullult jalgu talle seljapeale panna, nii et tal hästi raske magada oleks
5) ma lähen vahepeal tema selja peale magama, sest seal nii mugav.
Kujutate ette, et peaksite minuga ühes voodis magama? Mõnus, mis? Toon mõned näited, mis mind tema puhul närvi ajavaid, neid nii palju aga ma toon paar tükki, muidu tuleks see postitus pikem, kui Harry Potteri raamat.
1)Talle ei jää kunagi mitte midagi meelde, eriti kui ta arvutis on ja talle peab kõike 10x vähemalt ütlema. 2)Ta süüdistab mind selles, et voodi on hommikuti koguaeg nii sassis, kuigi me kõik teame, et mina magan normaalselt ju, ja tema sipleb öösiti.
3)Ja koguaeg on tal kõik aknad lahti, isegi kui talvel 20 kraadi külma.
4) Alati kui mina hambaid pesen siis tuleb tema ka hambaid pesema peegli ette ja ma ei näe kunagi ennast peeglist.
5) Kui mina lähen arvutisse, siis tahab tema ka täpselt samal ajal arvutisse minna ja mina pean siis midagi muud tegema. Oeh, nagu ma juba eelnevalt mainisin, on neid asju nii meeletult palju aga ma ei jaksa enam neid siia välja tuua. Hea asi on see, et ta teeb super hästi süüa, harva, kuid hästi. Ükspäev tegi kanawrapi ja friikartuleid, panen pildi ka. Lõpetuseks ütlen Maksimi sõnad, mis ta mulle kunagi ütles: "sinuga on raske, aga sinuta on veel raskem."




No comments:

Post a Comment